درباره مهندس میلاد جعفرزاده

مهندس میلاد جعفرزاده

مهندس میلاد جعفرزاده مدیرعامل و توسعه دهنده شرکت TPM ( تولیدات صنعتی میلاد ) متخصص در حوزه پلیمر و قالب سازی و تولید قطعات صنعتی در ایران میباشد . مقطع کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک و مقطع کارشناسی ارشد را در رشته MBA ( مدیریت کسب و کار ) سپری کرده است .

  • مهندس میلاد عضو انجمن ملی صنایع پلیمر ایران (INPIA)
  • انجمن قالب سازان
  • انجمن جوانان کارآفرین استان تهران
  • کانون کارآفرینی
  • و خانه صمت تهران میباشد .

همچنین ایشان به تحقیق در زمینه های صنایع پلیمری و روش های نوین ساخت قطعات صنعتی مشغول است . داستان مهندس میلاد داستان کارآفرینی جوان است که از کودکی در خانواده ای صنعتی بزرگ شده است . قدمت این تجربه و پشتوانه خانوادگی به حدود ۳۰ سالِ گذشته برمی‌گردد که تمامی تلاش شان خلق نوآوری و توسعه صنعت بوده است .

ایشان با تلفیق تجربه خانوادگی و علم نوین صنعتی و آکادمیک مهندسی موفق به ايجاد راهبردی در جهت خلق ارزش های صنعتی در حوزه پلیمر و قالب سازی شده است . او با بکارگیری از ایده های نوین و ترکیب تجربه و علم باعث رشد چشمگیر صنعت قالبسازی و تولید قطعات پلاستیکی در ایران شده است. از این ر‌و ، میتوان از ايشان بعنوان یکی از جوان ترین و با تجربه ترین قالب سازان و فعالان حوزه پلیمر کشور نام برد .

مهندس میلاد باور دارد تنها راه مقابله با مهاجرت سرمایه های انسانی یعنی جوانانِ ایرانِ عزیزمان ، رشد صنعت و تحقق ارزش حقیقی صنعت می‌باشد.
از این رو از جوانان دغدغه مند و هدفمند دعوت و حمایت می‌کند تا بخشی از داستان پیشرفت و رشد صنعتی کشور باشند .

کارخانه تولیدات صنعتی میلاد
میلاد جعفرزاده

مهندس میلاد با تلفیق تجربه خانوادگی و علم نوین صنعتی و آکادمیک مهندس میلاد جعفرزاده موفق به ایجاد راهبردی در جهت خلق ارزش های صنعتی در حوزه پلمیر و قالبسازی شده است. مهندس میلاد جعفرزاده با بکارگیری از ایده های نوین و ترکیب تچربه و علم صنعتی باعث رشد چشم گیر قالب سازی و تولید قطعات پلاستیکی در ایران  شده است از این رو می توان از ایشان به عنوان یکی از جوان ترین و باتجربه ترین قالبسازان و فعالان حوزه پلمیر کشور نام برد.  ایشان باور دارد تنها راه مقابله با مهاجرت سرمایه های انسانی یعنی جوانان ایران عزیزمان رشد صنعت و تحقق ارزش حقیقی صنعت می باشد ، از این رو از جوانان هدفمند دعوت و حمایت می کند تا بخشی از داستان پیشرفت و رشد صنعتی کشور باشند.

گروه تولیدات صنعتی میلاد